Oggy and the Cockroaches

Bila isteri tiada dirumah, apa suami buat?

Malam tadi, lepas jer makan malam dengan sekeping piza, haruslah melayan cerita oggy dan lipas-lipas nakal tuh! Bukak youtube, then search. hehe

3 ekor lipas yang sentiasa menyakat kucen
oggy mengejar lipas-lipas tu semua

Aku pun tak berapa pasti sejak bila aku mula minat cerita lipas-lipas ni, tapi since cerita dia memang la lawak so aku pun layan jer. Setiap episod dalam lingkungan 7-10 minit jer. Pendek macam cerita sinchan gak.

P/s: Orang yang jiwa dia jiwang dinasihatkan jangan tengok cerita ini. korang akan tergolek-golek kebosanan. Tapi kalau korang berjiwa remaja, sangat la disyorkan supaya anda boleh gelak sorang-sorang depan komputer! hehe

Leave a Reply